nejnovější

21

Filtry

Články

Umí Archimédův zákon, ale své emoce neznají. Odborníci žádají nový školní předmět

Snížení stresu, prevence a podpora léčby duševních nemocí jako úzkosti, deprese, ADHD, zlepšení vztahu k sobě i k druhým. To jsou prokázané benefity praktikování metod mindfulness, o jejichž zavedení do českých škol usiluje několik organizací a projektů. Jak velká šance je na jejich realizaci?

Články

Dobře se učit dnes nestačí, říká autor obdivované vzdělávací reformy v Kanadě

Celý profesní život zasvětil kvalitnímu vzdělávání a reformám vzdělávacích systémů, protože věří, že školy by měly nejen předávat znalosti, ale především vychovávat schopné lidi, kteří jsou připraveni čelit výzvám, jako je klimatická změna nebo rostoucí sociální nerovnosti.

Videa

What makes a good teacher great?

I've been asking the question: What makes a good teacher great? for 24 years. I have collected 26,000 responses from 8 different schools and patterns have emerged.

Videa

The Babies Teaching Kindness in Class

Naomi isn’t your average teacher. For one thing, she’s only 7 months old. But in many schools across Canada babies like Naomi are a regular feature at the front of class.

Videa

Marian Jelínek: Prostředí, které dětem vytvoříme, je klíčové pro jejich rozvoj

Jak budovat týmovost, ale zároveň podporovat i jedinečnost? Proč není radno při učení zapomínat na emoce nebo co je zásadní pro vznik přirozené autority?

Strana 3/3

Staňte se členem naší komunity

Pokud chcete v budoucnosti dostávat informace z My na to máme,
napište nám na komunita@mynatomame.cz.

© 2022 - MY NA TO MÁME