nejnovější

641

Filtry

Články

České školy zjišťují, proč je důležitý wellbeing. Žáci se lépe učí, vyučující nevyhoří, píše učitel

Co je ve škole nejdůležitější – suma absorbovaných vědomostí, schopnost orientovat se v problémech, kritické myšlení? To všechno hraje ve vzdělávání velkou roli, ale výzkumy i zkušenosti ze zahraničí ukazují, že o využití potenciálu dětí rozhoduje také jeho wellbeing neboli pocit bezpečí a pohody ve škole.

Pro Ukrajinu

Místo ve škole / Mісце в школі

Навчальні заклади в Чехії та їх вільні місця в одному місці / Vzdělávací zařízení v České republice a jejich volné kapacity na jednom místě

Pro Ukrajinu

Безкоштовні курси чеської мови / Bezplatné kurzy českého jazyka

Для дітей з України віком від 3 до 18 років, яких не взяли до садочка чи школи / Pro děti z Ukrajiny ve věku od 3 do 18 let, které nebyly přijaty do školky nebo školy

Pro Ukrajinu

Гніздо / Hnízdo

Соціальна служба для неповнолітніх українців без супроводу в Празі / Sociální služba pro nedospělé Ukrajince bez doprovodu v Praze

Pro Ukrajinu

Школа адаптації для дітей з України / Adaptační škola pro ukrajinské děti

Kurzy

Trénink koučů Pozitivní podpory chování PBIS

Staňte se v ČR průkopníky mezinárodně uznávaného a ve světě široce využívaného systému PBIS! Využijte jedinečnou příležitost doplnit kapacity žádaných odborníků na podporu chování dětí ve škole a staňte se součástí sítě lektorů ČOSIV!

Pro Ukrajinu

Матертера в Світло / Matertera ve Svitlo

Заходи для новоприбулих жінок з України / Aktivity pro nově příchozí ženy z Ukrajiny

Články

Známkování není objektivní, potvrdili čeští vědci. Volají po psaném hodnocení

Školní rok teprve začal, ale na stole je opět otázka hodnocení žáků. Zatímco rodiče si přejí, aby se ve školách i nadále známkovalo, podle učitelů z praxe to nevypovídá o skutečném pokroku. Výsledky přitom ovlivňují děti v následném studiu.

Strana 53/81

Staňte se členem naší komunity

Pokud chcete v budoucnosti dostávat informace z My na to máme,
napište nám na komunita@mynatomame.cz.

© 2022 - MY NA TO MÁME