Články
České školy zjišťují, proč je důležitý wellbeing. Žáci se lépe učí, vyučující nevyhoří, píše učitel
Daniel Pražák / Heroine / září 2022
Co je ve škole nejdůležitější – suma absorbovaných vědomostí, schopnost orientovat se v problémech, kritické myšlení? To všechno hraje ve vzdělávání velkou roli, ale výzkumy i zkušenosti ze zahraničí ukazují, že o využití potenciálu dětí rozhoduje také jeho wellbeing neboli pocit bezpečí a pohody ve škole.
Pro Ukrajinu
Místo ve škole / Mісце в школі
www.mistoveskole.cz
Навчальні заклади в Чехії та їх вільні місця в одному місці / Vzdělávací zařízení v České republice a jejich volné kapacity na jednom místě
Pro Ukrajinu
Безкоштовні курси чеської мови / Bezplatné kurzy českého jazyka
www.vinegret.cz
Для дітей з України віком від 3 до 18 років, яких не взяли до садочка чи школи / Pro děti z Ukrajiny ve věku od 3 do 18 let, které nebyly přijaty do školky nebo školy
Pro Ukrajinu
Гніздо / Hnízdo
Соціальна служба для неповнолітніх українців без супроводу в Празі / Sociální služba pro nedospělé Ukrajince bez doprovodu v Praze
Pro Ukrajinu
Школа адаптації для дітей з України / Adaptační škola pro ukrajinské děti
Kurzy
Trénink koučů Pozitivní podpory chování PBIS
ČOSIV / 20. a 22. 9. 2022
Staňte se v ČR průkopníky mezinárodně uznávaného a ve světě široce využívaného systému PBIS! Využijte jedinečnou příležitost doplnit kapacity žádaných odborníků na podporu chování dětí ve škole a staňte se součástí sítě lektorů ČOSIV!
Pro Ukrajinu
Матертера в Світло / Matertera ve Svitlo
www.matertera.cz
Заходи для новоприбулих жінок з України / Aktivity pro nově příchozí ženy z Ukrajiny
Články
Známkování není objektivní, potvrdili čeští vědci. Volají po psaném hodnocení
Redakce Idnes / Idnes.cz / září 2022
Školní rok teprve začal, ale na stole je opět otázka hodnocení žáků. Zatímco rodiče si přejí, aby se ve školách i nadále známkovalo, podle učitelů z praxe to nevypovídá o skutečném pokroku. Výsledky přitom ovlivňují děti v následném studiu.