nejnovější

641

Filtry

Materiály

Karty SLEDUJ SIGNÁLY

Jak s těmi nejmenšími otevřít téma dítěte v ohrožení? Pomocí metodických karet s názvem SLEDUJ SIGNÁLY. Karty umožní probrat toto nelehké téma formou hry. Obsahují příběhy ohrožených dětí (kamarádů) a mají za cíl přístupnou formou poukázat na různé problémy dětí a informovat o tom, že k jejich řešení lze vyhledat pomoc.

Kurzy

Hodnotové vzdělávání pro sborovny

Sborovny, které se s metodou hodnotového vzdělávání seznámily v Úvodním kurzu, mohou na kurz dále navázat a společně si ujasnit svou vizi a možnosti aplikace hodnotového vzdělávání v každodenním životě školy.

Kurzy

Ochutnávka metody hodnotového vzdělávání

Ochutnávka je určena skupinám kolegů z jedné sborovny, učitelům v rámci práce MAS a dalším uskupením či spolkům sdružujícím pracovníky s dětmi a mládeží.

Kurzy

Hodnotové vzdělávání pro mateřské školy

Seznámíme vás se specifiky hodnotového vzdělávání v prostředí mateřských školek, respektive v práci s těmi nejmenšími, dětmi do 7 let věku.

Materiály

Plakáty pro rozvoj emočních dovedností

Připravili jsme pro Vás plakáty využitelné v aktivitách zaměřených na rozvoj emočních dovedností dětí v mateřských školách a na 1. stupni základních škol. S jejich pomocí dětem pomůžeme zorientovat se ve vlastních emocích, porozumět emocím druhých a naučit se zdravým způsobům sebezklidnění.

Materiály

Metody pro efektivní nastavení třídní komunikace

Jak naučit žáky nepřekřikovat se, nechat druhého domluvit, navzájem si naslouchat či vyjádřit svůj názor? V přiloženém materiálu najdete několik efektivních a užitečných nástrojů pro rozvoj třídní komunikace.

Materiály

Diskuzní karty pro podporu sociálně - emočního učení

Přinášíme vám celkem 36 diskuzních karet pro podporu sociálně emočního učení. Karty jsou vhodné pro první i druhý stupeň základní školy. Na kartách naleznete situace, se kterými se žáci mohou setkat, ale ne vždy vědí, jak se v takové chvíli zachovat.

Materiály

Emoční management: Aktivity a hry

Aktivity a hry zaměřené na zvyšování vzájemné všímavosti ve skupině, aktivní naslouchání, práci se situacemi útlaku jako je diskriminace a šikana a aktivity zaměřené na sebepoznání, sebeurčení a přemýšlení.

Strana 69/81

Staňte se členem naší komunity

Pokud chcete v budoucnosti dostávat informace z My na to máme,
napište nám na komunita@mynatomame.cz.

© 2022 - MY NA TO MÁME