nejnovější

641

Filtry

Jak inkluzivní vzdělávání přistupuje k hodnocení žáků?

First year of the European Roma Spirit Award 2016 knows its Laureates

The nominations arrived from 23 European countries who decided to participate in the first year of the European Roma Spirit Award (ERSA) 2016 – an international award giving presentation of activities, projects and individuals that support integration of Roma in Europe and bring effective and functioning solutions to the issues faced by the Roma community.

Jak počet žáků ovlivňuje práci s inkluzivní třídou?

Jak pracuje inkluzivní vzdělávání s motivací žáků?

Co je podstatou individualizované výuky?

Jak ve vyučování reagovat na dynamický svět dnešní doby?

Jak se dnes mění role pedagoga?

Europe: Which children matter?

V tomto filmu se setkáte s českými a slovenskými romskými dětmi, z nichž některé byly ve svých zemích považovány za nevzdělavatelné. Film zachycuje, jak tyto děti prospívají v nové škole, v cizojazyčném prostředí a v atmosféře rovnosti ve Velké Británii.

Children full of life

V oceněném dokumentu Children full of life (Děti plné života) se žáci čtvrté třídy základní školy v Kanazawě učí empatii a solidaritě od svého třídního učitele Toshira Kanamoriho.

Sit beside me

V chudém poválečném Irsku se Cyril Mooney jako třináctiletá dívka rozhodne zasvětit svůj život pomoci těm, ktěří žijí v útlaku na okraji společnosti.

František Tichý: Problémy nejsou v systému, ale v hlavě – vždy lze najít cestu

František Tichý krátce po revoluci založil gymnázium Přírodní škola, které bylo (a dodnes je) v řadě věcí jiné. Opustili dělení dne na vyučovací hodiny, přenesli značnou část výuky ven, zapojili děti do chodu školy i rozhodování a jejich přístup dodnes nese výsledky.

Marian Jelínek: Prostředí, které dětem vytvoříme, je klíčové pro jejich rozvoj

Jak budovat týmovost, ale zároveň podporovat i jedinečnost? Proč není radno při učení zapomínat na emoce nebo co je zásadní pro vznik přirozené autority?

Strana 53/54