Kurzy
Prezentujeme ty nejzajímavější kurzy pro pedagogy, děti i rodiče.
Jak vybrat školu pro vaše dítě?
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Cílem semináře je, abyste odcházeli s pocitem, že si dokážete odpovědět na otázku „Jaká škola je vhodná pro moje dítě a moji rodinu?“ a věděli, co všechno je třeba udělat pro to, aby se do vytoužené školy vaše dítě dostalo.
Série workshopů "MONTESSORI NA VLASTNÍ KŮŽI 5x jinak" aneb staňte se na chvíli předškolákem.
Žijeme montessori / různé termíny
Zajímá vás montessori vzdělávání? Nevíte, zda ho vybrat pro vaše dítě? Chcete ho více poznat? Po dobu pěti večerů se stanete dětmi a sami si vyzkoušíte nejoblíbenější pomůcky z jednotlivých oblastí.
Prožitkový seminář "MONTESSORI 3 - 6" aneb vše, co potřebujete vědět do začátku.
Žijeme montessori / různé termíny
Oblíbený 7 denní prožitkový seminář pro začínající montessori průvodce, ve kterém se dozvíte základní informace o montessori pro věk dětí 3 - 6 let. Kurz je akreditován MŠMT.
Semináře na klíč
Žijeme montessori / individuální termíny
Montessori semináře na klíč. Přijedeme až k vám. Stačí si jen vybrat téma.
8 týdenní online kurz "jak na montessori doma" 0 - 3
Žijeme montessori / online kurz
Ucelený, praktický, 8 týdenní kurz, jak doma začít s montessori výchovou. Od miminka až po batole. Žádného takového průvodce jinde nenajdete.
Montessori pracovny pro děti od 3 - 6 let.
Žijeme montessori / různé termíny
Líbí se vám myšlenka montessori vzdělávání a nemáte možnost dát vaše dítě do montessori školky? Máte doma předškoláka, který potřebuje podpořit v přípravě na školní docházku? Chcete aby se vaše dítě mohlo rozvíjet ve smysluplném a respektujícím prostředí v malé skupince dětí? Pak jste u nás správně.
Montessori pracovny pro děti od 0 - 3 let.
Žijeme montessori / různé termíny
Prostor pro růst dětí i rodičů. Rodiče se naučí vidět své dítě jinak, zbytečně mu do věcí nezasahovat, naučí se upozadit a pomoci, když je potřeba.
Jak vyučovat programování jako řemeslo
Inovativní vzdělávání / individuální termíny
Tento seminář je o tom, jak lze přistupovat k výuce programování alternativně napodobováním výuky řemesel, jak se to dělalo v dobách před průmyslovou revolucí. Jaká jsou specifika tohoto přístupu? Jak je možné ho zavádět v realitě dnešního školství?